Garantie, Retour, Reclamatie en Herroepingsrecht

Garantie

Bij elke vloer staat de garantietermijn vermeld. De garanties variëren van 10 jaar tot zelfs levenslange garantie. Op al onze vloeren word garantie afgegeven door de fabrikant. Hierbij geld dus de gebruikelijke fabrieksgarantie waarbij Cavallo Floors alleen optreed als tussenpersoon. De fabrieksgarantie is geldig naast de wettelijke garantie.

Retour/ Herroepingsrecht

Herroepingsrecht is voor een parketvloer die voor u naar wens gemaakt is uitgesloten. Dit geld niet voor standaard vloeren zoals laminaat, PVC, randafwerking, ondervloeren en een groot gedeelte van de parketvloeren. Deze mogen dan ook geretourneerd worden mits ongebruikt, onbeschadigd en altijd in de originele verpakking. Hiervoor geld een retourneer termijn van 14 dagen. U dient zelf zorg te dragen dat de artikelen die u wilt retourneren bij Cavallo Floors geleverd worden. Lees hiervoor ook de berekende retour- en administratie kosten onze algemene voorwaarden. Het reeds betaalde bedrag zal binnen 30 dagen op uw rekening teruggestort worden op dezelfde wijze als waarop u betaald heeft.

Reclamatie

Mocht een product niet correct geleverd zijn dan kunt u ons hiervoor reclameren. Om succesvol te reclameren dient u te voldoen aan de volgende voorwaarden. U dient tijdens de aflevering het product te controleren of deze volgens afspraak geleverd is en of eventuele zichtbare gebreken aanwezig zijn. Eventuele reclamaties over niet volgens afspraak geleverde goederen of zichtbare gebreken dienen binnen 24 uur na levering schriftelijk (per email) bij ons gemeld te zijn. Neem contact met ons op.

Het is dan ook aan te raden om de goederen bij aankomst samen met de chauffeur te controleren. Zo kan de chauffeur direct een aantekening op de pakbon maken van eventuele schade of onjuiste levering.

Voor vragen over reclamaties verwijzen we u graag door naar onze algemene voorwaarden.

Service & Klachten

Indien u een vraag heeft over onze service, of niet tevreden bent dan dient u ons serviceformulier in te vullen. Voor een snelle afwikkeling van uw vraag of klacht raden wij u aan dit formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Zo kunnen we u zo snel en correct mogelijk helpen. Mocht dit serviceformulier vragen oproepen dan kunt u ons telefonisch bereiken op 0317 – 74 50 03. Wij helpen u graag verder. Wanneer u dit formulier heeft ingevuld of telefonisch melding heeft gemaakt van een service vraagstuk nemen we zo snel mogelijk contact met u op. Doorgaans is dit binnen 24 uur. Indien nodig sturen we de aanvraag door naar de fabrikant. Deze neemt u aanvraag in behandeling. Wanneer de fabrikant de aanvraag in behandeling neemt zal het wat langer duren voordat wij hierop kunnen reageren. Zodra wij een reactie van de fabrikant hebben ontvangen nemen we direct contact met u op.