Veelgestelde vragen over bezorging

1. Op welke dagen wordt er bezorgd?

2. Tussen welke tijden wordt er bezorgd?

3. Welke bezorgkosten worden er gerekend binnen het werkgebied?

4. Welke bezorgkosten worden er gerekend buiten het werkgebied?


1. Op welke dagen wordt er bezorgd?

Onze bezorgdienst komt minimaal 3 keer per week op doordeweekse dagen bij u in de regio. Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u uw voorkeur aangeven op welke data uw de bestelling bezorgd wil hebben. Wij streven ernaar op die data uw bestelling te leveren.

2. Tussen welke tijden wordt er bezorgd?

Tussen 09.00 uur en 19.00 uur kunt u de transporteur verwachten. Houdt u er rekening mee dat de levertijden kunnen afwijken wegens verkeersdrukte. De bezorger zal echter in elk geval de geplande route voor die dag afmaken. Minimaal een half uur vóór levering wordt u gebeld, zodat u niet onnodig de hele dag thuis hoeft te wachten. De bezorger leverd de vloer af op de begane grond in uw woning.

3. Welke bezorgkosten worden er gerekend binnen het werkgebied?

Voor pakketzendingen (excl. vloerdelen) wordt € 6,95 in rekening gebracht.
Voor producten met een waarde tot € 500,- wordt € 35,- in rekening gebracht.
Producten met een waarde van € 500,- of meer worden kostenvrij geleverd.

4. Welke bezorgkosten worden er gerekend buiten het werkgebied?

Voor pakketzendingen (excl. vloerdelen) wordt € 6,95 in rekening gebracht.
Voor producten met een waarde tot € 1000,- wordt € 35,- in rekening gebracht.
Producten met een waarde van € 1000,- of meer worden kostenvrij geleverd.