Veelgestelde vragen over betalen

1. Hoe kan ik betalen?

2. Kan ik op rekening betalen?

3. Kan ik de gedane bestelling annuleren?


1. Hoe kan ik betalen?

Bij het plaatsen van uw bestelling heeft u de keuze het gehele bedrag af te rekenen of dat u wilt betalen bij levering van uw bestelling.
Het bedrag kunt u op 4 manieren betalen:

  • Betaling via Ideal
  • Betaling via bankoverschrijving.
  • Betaling via creditcard (hierbij rekenen wij 3% van de totale aankoopsom extra.)
  • Betaling met een mobiele pinapparaat bij levering van het materiaal.

2. Kan ik betalen op rekening?

Zakelijke klanten kunnen bij Cavallo Floors op rekening bestellen. U hoeft in dit geval pas na 14 dagen te betalen. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden:

  • U bent al klant bij Cavallo Floors.
  • U hebt bij ons al twee orders geplaatst met een minimumwaarde van € 1500,-.
  • U kunt ons een gewaarborgd uittreksel van de KvK voorleggen, niet ouder dan 6 maanden.

Verder ontvangen wij per bestelling graag een inkoopopdracht op officieel briefpapier ondertekend door een bevoegd persoon. Wij verzoeken u hierbij duidelijk uw offertenummer (online samengesteld) en uw factuur- en afleveradres te vermelden.
Bij aanmelding voor een zakelijk account voeren wij standaard een kredietcheck uit.

3. Kan ik de gedane bestelling annuleren?

Heeft u net betaald en wilt u uw bestelling annuleren, neem dan tijdens kantooruren contact op met onze helpdesk. Telefoonnummer 0317 – 74 50 03 of via het contactformulier. Na opgave van uw rekeningnummer kunnen wij uw betaling retourneren.